Formularz aplikacyjny

    Niezależnie i odrębnie od wskazanego powyżej pracodawcy eRecruiter i Grupa Pracuj odpowiadają za przetwarzanie Twoich danych podanych w formularzu aplikacyjnym.
    My, eRecruitment Solutions sp. z o.o. (eRecruiter) i Grupa Pracuj SA (Pracuj.pl) także odpowiadamy za przetwarzanie Twoich danych, kiedy wypełniasz formularz aplikacyjny. Jesteśmy współadministratorami Twoich danych w celu analizy czy zachęcić Cię do założenia Konta Kandydata, a jeśli założysz Konto Kandydata, także w dodatkowych celach opisanych szczegółowo w naszej Polityce Prywatności. Możesz od nas żądać dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia do innego administratora, jak również masz prawo wnieść sprzeciw lub złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub żądania, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected] lub z naszym inspektorem ochrony danych: [email protected]. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
    powered by eRecruiter
    Logo Polskie Porty Lotnicze

    Kosztorysant

    Polskie Porty Lotnicze

    Dane personalne

    Dane kontaktowe

    Plik CV

    Możesz załączyć pliki w formacie: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .png, .jpg, .gif, .txt, .csv, .ppt, .pdf, .bmp, .odt, .odp, .ods, .rtf, .pptx, .pages, .mp3.

    Maksymalny rozmiar pliku: 2MB.*

    Dodatkowe dokumenty:

    Doświadczenie

    Oczekiwania finansowe

    Dyspozycyjność

    Inne

    Klauzule

    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej „RODO”) informujemy, iż klikając w przycisk „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez Polskie Porty Lotnicze S.A. z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 w Warszawie swoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa.

    Jeżeli Pan/i nie chce, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane prosimy o nie umieszczanie ich w przesyłanych dokumentach. Brak ich podania nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji.

    Wypełniając formularz aplikacyjny, oświadcza Pan/i, że podane dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.

    W zakresie przetwarzania Pani/Pana danych związanych z procesem rekrutacji można kontaktować się z administratorem danych osobowych na adres wskazany powyżej, a także poprzez adres e-mail rekrutacja@ppl.pl, telefonicznie 22 650 11 11 lub pisemnie pod adresem Polskie Porty Lotnicze S.A.,          ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa.

    Administrator danych osobowych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO są Polskie Porty Lotnicze S.A.z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 w Warszawie.

    Inspektor ochrony danych

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres: Polskie Porty Lotnicze S.A., ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”. 

    Cele przetwarzania danych osobowych

    Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych w Polskich Portach Lotniczych S.A. oraz w celu oceny Pani/Pana kwalifikacji zawodowych.

    Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

    Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej jest:

    1. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w tym art. 22(1)Kodeksu pracy w zakresie następujących danych – imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    2. zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w przypadku przekazywania danych innych niż wyżej wskazane,
    3. zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO na przetwarzanie danych osobowych w procesach rekrutacyjnych prowadzonych w przyszłości.

    Udostępnienie danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

    1. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom dostarczającym system do obsługi e-rekrutacji oraz podmiotom obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji celów wymienionych powyżej, świadczącym usługi serwisowe i archiwizacyjne,
    2. podmiotom świadczącym usługi na rzecz administratora, w tym doradcom prawnym oraz audytorom,

    przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umów z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

    Okres przechowywania danych

    Oferty kandydatów biorących udział w danej rekrutacji, w tym dane osobowe tych kandydatów, którzy:

    1. wyrazili zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od momentu ich wprowadzenia do systemu za pomocą formularza aplikacyjnego,
    2. nie wyrazili zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu zawarcia umowy o pracę z nowozatrudnionym pracownikiem, a po tym czasie usuwane, nie dłużej jednak niż przez okres 4 miesięcy od momentu ich wprowadzenia do systemu za pomocą formularza aplikacyjnego.

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Przysługuje Pani/Panu:

    1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. prawo do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: [email protected],
    5. prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie elektronicznym w zakresie, w jakim są przetwarzane. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się w sposób zautomatyzowany, na podstawie Pani/Pana zgody. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, aby administrator uczynił to w Pani/Pana imieniu, o ile będzie to technicznie możliwe,
    6. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych.

    W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się ze administratorem lub z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych powyżej danych kontaktowych.

    Informacja o wymogu podania danych

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, brak ich podania nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji.

    Informacja o profilowaniu danych osobowych

    Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą podlegać procesowi profilowania (poprzez przeszukiwanie bazy danych kandydatów na podstawie wybranego kryterium np. wykształcenia, doświadczenia zawodowego, regionu), nie będą jednak służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

    W związku z ubieganiem się przez Panią/Pana o wykonywanie pracy na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji na rzecz PPL S.A., informujemy Państwa o przysługującej każdemu w naszej spółce możliwości zgłaszania dostrzeganych naruszeń prawa dotyczących:

     

    1. korupcji;
    2. zamówień publicznych;
    3. usług, produktów i rynków finansowych;
    4. przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;
    5. bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami;
    6. bezpieczeństwa transportu;
    7. ochrony środowiska;
    8. ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego;
    9. bezpieczeństwa żywności i pasz;
    10. zdrowia i dobrostanu zwierząt;
    11. zdrowia publicznego;
    12. ochrony konsumentów;
    13. ochrony prywatności i danych osobowych;
    14. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych;
    15. interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej;
    16. rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych;
    17. konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela – występujące w stosunkach jednostki
      z organami władzy publicznej i niezwiązane z dziedzinami wskazanymi w pkt 1–16.

     

    Zgłoszenia można dokonać poprzez:

    1. wysłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected];
    2. wysłanie listu na adres korespondencyjny Polskie Porty Lotnicze S.A. ul. Komitetu Obrony Robotników 49, 02-146 Warszawa z dopiskiem „Koordynator zgłoszeń – Dział Compliance i Ryzyka PPL S.A. – do rąk własnych”. W celu zapewnienia poufności informacji, list należy umieścić w kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z zawartością bez uszkodzenia opakowania (np. w tzw. bezpiecznych kopertach).

     

    Zgłoszenie powinno zawierać:

    1. dane osobowe Zgłaszającego, tj. imię i nazwisko;
    2. wskazanie faktów świadczących o tym, że doszło do naruszenia prawa;
    3. opis sprawy ze wskazaniem istotnych faktów, dowodów lub informacji mających znaczenie dla wyjaśnienia sprawy;
    4. wskazanie, czy Zgłaszający kontaktował się z kimś w danej sprawie.

     

    Potwierdzenie przyjęcia Zgłoszenia następuje nie później niż w ciągu 7 dni od odebrania Zgłoszenia, chyba że Zgłaszający nie podał adresu do kontaktu, na który należy przekazać informację zwrotną.

     

    W przypadku pytań – zachęcamy Państwa do kontaktu z Działem Compliance i Ryzyka PPL S.A. przy użyciu jednego z powyższych sposobów komunikacji lub też - za pośrednictwem dodatkowego adresu poczty elektronicznej: [email protected] (adres ten nie służy jednak do dokonywania zgłoszeń!).

    Zgody