Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1 ), (dalej „RODO”) informujemy Panią/Pana, że:
- Administratorem danych osobowych jest Spółka NASK S.A. z siedzibą w Warszawie, działająca pod adresem 03-446 Warszawa, ul. 11 Listopada 23, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS: 0000644422, NIP: 9512421815, REGON: 365743505,
tel. +48 22 182 00 00, mail: [email protected] , (dalej NASK S.A.).
- Inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny:
1) pisemnie - adres siedziby Administratora;
2) elektronicznie - adres e-mail: [email protected];
- Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jego zakończenia. Dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 § 1) w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast pozostałe dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, oznacza że:
1) dane osobowe są przetwarzane przez okres prowadzenia rekrutacji;
2) dokumenty są niszczone w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji, z wyjątkiem
sytuacji, kiedy dane te mogą być przetwarzane w celach dowodowych i w celu rozliczalności
przetwarzania danych osobowych;
3) przypadki szczególne:
a) w przypadku, gdy kandydat do pracy wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych
w przyszłych rekrutacjach - 6 miesięcy od dnia ich przekazania; po upływie tego okresu
dokumenty będą niszczone;
b) dokumenty przekazywane bez ogłoszenia naboru usuwane są ze skrzynek pocztowych lub
wydruki są niszczone niezwłocznie po ich wpłynięciu (nie później niż w terminie 6 miesięcy od
ich wpłynięcia;
c) dokumenty (w tym ewidencję osób uczestniczących w danym procesie rekrutacji, która
zawiera następujące dane osobowe: imię i nazwisko kandydata, adres e-mail, numer telefonu,
miasto zamieszkania) związane z rekrutacją, z wyjątkiem aplikacji kandydatów,
przechowywane są przez okres 2 lat.
- Przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
2) prawo sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
3) prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
5) prawo do żądania usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO;
6) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
7) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
8) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych
z szczególną sytuacją zgodnie z art. 21 RODO.
- Dane osobowe nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom poza przypadkami, gdy obowiązek taki wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub zostanie na to wyrażona zgoda, jednak mogą być udostępnione stronom postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego, których jest Pan/Pani stroną lub uczestnikiem w trybie udostępnienia akt tych postępowań.
- Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, Tel. 22 531 03 00.