Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA z siedzibą na ul. Żółkiewskiego 20/26 w Toruniu. Współadministratorami danych osobowych są podmioty wchodzące w skład Grupy TZMO, wymienione na stronie www.tzmo-global.com/RODO.
Inspektor ochrony danych
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Jan Stemposz, nr tel. 56 612 3264, [email protected]
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), natomiast inne dane, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Zgodę tą prosimy zawrzeć w dokumencie aplikacyjnym.
Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe, także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora jakim jest dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami w zakresie przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego (dotyczy wyłącznie kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne).
Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe możemy przekazać podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz administratora danych i którym te dane są powierzane. Dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (takich jak hosting) oraz dostawcom systemów informatycznych.
Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być także uprawnione instytucje określone przez przepisy prawa.
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe zgromadzone w związku z rekrutacją na stanowisko wskazane w ogłoszeniu będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od momentu przesłania aplikacji i zostaną usunięte niezwłocznie po tym okresie.
W przypadku wyrażonej zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 3 lat od momentu przesłania aplikacji.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie została wyrażona zgoda) do innego administratora danych. Mają także Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawa te mogą Państwo zrealizować poprzez wysłanie wiadomości na adres: [email protected].
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Składając aplikację oświadcza Pani/Pan, że zapoznał(a) się z powyższymi informacjami oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, również danych dodatkowych takich jak np. wizerunek, zainteresowania. Złożenie aplikacji z dodatkowymi danymi osobowymi jest działaniem potwierdzającym przyzwolenie na ich przetwarzanie. Jeżeli nie wyraża Pan/Pani zgody na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych – proszę o nie umieszczanie ich w swoich dokumentach.