Formularz aplikacyjny

    Niezależnie i odrębnie od wskazanego powyżej pracodawcy eRecruiter i Grupa Pracuj odpowiadają za przetwarzanie Twoich danych podanych w formularzu aplikacyjnym.
    My, eRecruitment Solutions sp. z o.o. (eRecruiter) i Grupa Pracuj SA (Pracuj.pl) także odpowiadamy za przetwarzanie Twoich danych, kiedy wypełniasz formularz aplikacyjny. Jesteśmy współadministratorami Twoich danych w celach opisanych szczegółowo w naszej Polityce Prywatności. Możesz od nas żądać dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia do innego administratora, jak również masz prawo wnieść sprzeciw lub złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub żądania, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected] lub z naszym inspektorem ochrony danych: [email protected]. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
    powered by eRecruiter
    Logo Grupa DBK

    Mechanik / Elektromechanik Samochodowy

    Grupa DBK

    Powitanie

    Dzień dobry!

    Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. W trakcie wypełniania formularza zostaniesz  poproszona/-y o dołączenie pliku z CV (wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) oraz udzielenie odpowiedzi na kilka pytań.

    Dziękujemy za poświęcony czas na wypełnianie aplikacji.

    Dane personalne

    Dane kontaktowe

    Plik CV

    Możesz załączyć pliki w formacie: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .png, .jpg, .gif, .txt, .csv, .ppt, .pdf, .bmp, .odt, .odp, .ods, .rtf, .pptx, .pages, .mp3.

    Maksymalny rozmiar pliku: 12MB.

    Dyspozycyjność

    Klauzule

    Od dnia 25 września 2024 r. w Grupie DBK obowiązuje Wewnętrzna procedura zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (dalej zwana „Procedurą zgłoszeń wewnętrznych”).

     

    Procedura zgłoszeń wewnętrznych powstała w obowiązku wykonania Dyrektywy z dnia 23 października 2019 r. Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii oraz przepisy Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów i określa utworzenie wewnętrznego systemu zgłoszeń, monitorowania, wykrywania i rozwiązywania sytuacji związanych z wystąpieniem nieprawidłowości i naruszeń prawa oraz ustawy.

     

    Celem Procedury zgłoszeń wewnętrznych jest zagwarantowanie ochrony sygnalisty przed działaniami odwetowymi. Sygnaliści to osoby fizyczne, które zgłaszają naruszenie prawa uzyskane w kontekście związanym z pracą.

     

    Zgłoszenie wewnętrzne może dotyczyć zakresu wskazanego w Ustawie o ochronie sygnalistów, tj. działania lub zaniechania niezgodnego z prawem lub mającego na celu obejście prawa dotyczące: 1) korupcji; 2) zamówień publicznych; 3) usług, produktów i rynków finansowych; 4) przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu; 5) bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami; 6) bezpieczeństwa transportu; 7) ochrony środowiska; 8) ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego; 9) bezpieczeństwa żywności i pasz; 10) zdrowia i dobrostanu zwierząt; 11) zdrowia publicznego; 12) ochrony konsumentów; 13) ochrony prywatności i danych osobowych; 14) bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych; 15) interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej; 16) rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych; 17) konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela – występujące w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej i niezwiązane z dziedzinami wskazanymi w pkt 1-16.

     

    Zgłoszenie wewnętrzne może być dokonane ustnie, w postaci papierowej lub elektronicznej. Grupa DBK przewiduje przyjmowanie zgłoszeń anonimowych. Zgłoszenie wewnętrzne dokonuje się Specjaliście ds. działań następczych.

    1. Zgłoszenie ustne może być dokonane:
      1. telefonicznie, pod numerem telefonu +48 89 621 97 17;
      2. na wniosek zgłaszającego – podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego w miejscu wskazanym przez Spółkę z przyjmującym zgłoszenie w wyznaczonym terminie, nie dłuższym niż 7 dni, liczonych od dnia złożenia wniosku.
    2. Zgłoszenie w postaci papierowej może być dokonane: Nord Inwest sp. z o.o., ul. Lubelska 43a, 10-410 Olsztyn, Compliance, II piętro, z dopiskiem „Zgłoszenie. Nie otwierać – do rąk własnych”.
    3. Zgłoszenie w postaci elektronicznej może być dokonane na adres poczty elektronicznej: [email protected].
    4. Zgłoszenie w postaci elektronicznej, w tym anonimowe, może być dokonane poprzez Intranet (dotyczy osób zatrudnionych).

    Zgłoszenie może być dokonywane wyłącznie w dobrej wierze. W przypadku ustalenia w wyniku wstępnej analizy zgłoszenia albo w toku postępowania wyjaśniającego, że zgłoszenie dokonano w złej wierze osoba zgłaszająca nie będzie objęta ochroną przewidzianą Procedurą zgłoszeń wewnętrznych. Spółka może wobec osoby dokonującej zgłoszenie w złej wierze zastosować konsekwencje przewidziane prawem.

     

    Zgłoszenie rozpatruje Zespół ds. działań następczych poprzez prowadzenie postępowania wyjaśniającego. Zespół ds. działań następczych ma obowiązek zachowania tajemnicy. 

    Dane osobowe zgłaszającego oraz inne dane pozwalające na ustalenie jego tożsamości nie podlegają ujawnieniu, chyba że za wyraźną zgodą zgłaszającego.

    Cele przetwarzania

     

    Państwa dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w szczególności zapisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy), będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego prowadzonego przez Nord Inwest Sp. z o.o., w Olsztynie, 10-410, ul. Lubelska 43A dla potrzeb własnych oraz dla podmiotów wymienionych tutaj: https://grupadbk.com/o-nas/.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

     

    Administratorzy będą przetwarzać Państwa dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

     

    Ponadto, Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratorów polegających na ewentualnej konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

     

    Administrator danych

     

    Informujemy, że administratorami Państwa danych są podmioty wymienione w powyższej Zgodzie, którym udzielacie Państwo zgody na przetwarzanie danych.

     

    Ze wszystkimi administratorami możecie Państwo kontaktować się pisząc na adresy mailowe, które można znaleźć na stronie internetowej https://grupadbk.com/kontakt/. Ponadto, w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można kontaktować się bezpośrednio z wyznaczonym przez administratorów Inspektorem ochrony danych, którym jest Paweł Markiewicz, za pośrednictwem adresu email: [email protected]

     

    Prawa osoby, której dane dotyczą

     

    Informujemy, że osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratorów dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

     

    Podanie danych jest dobrowolne, ale jest ono niezbędne do wzięcia udziału w obecnym i przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych. Dane osobowe przetwarzane na potrzebny bieżącej rekrutacji będą przetwarzane do czasu zrealizowania tego celu, natomiast dane osobowe przetwarzane na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy.

     

    Odbiorcy danych osobowych

     

    Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą zostać przekazane przez administratora podmiotom podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty przetwarzające, z którym administratorzy zawarli umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją celu, na którym oparto przetwarzanie Państwa danych osobowych.

    Informujemy, że dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, co jest związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w systemach informatycznych. W przypadku przekazywania danych do państw trzecich, będzie ono odbywało się z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych lub innych mechanizmów wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa zapewniających odpowiedni poziom ochrony Państwa  danych osobowych. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowej.

     

    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

     

    Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z prowadzonymi postępowaniami rekrutacyjnymi nie będą przetwarzane w sposób skutkujący zautomatyzowanym podejmowaniem jakichkolwiek decyzji, ani profilowane.

    Zgody